-->

sprintte zelfs het laatste stukje naar

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Dim 30 Sep - 07:40 (2018)    Sujet du message: sprintte zelfs het laatste stukje naar Répondre en citant

Ik stak de 13,1 mijl-markering over in 1:42:34, op het doel om al mijn doelen te bereiken Adidas Superstar Femme en Adidas ZX 700 Femme daarna wat. Ik was er vrij zeker van dat ik het vol kon houden. Millennium 14 was een beetje traag omdat de wind langs het meer slingerde en op een gegeven moment golfden golven over een betonnen muur op het pad dat we aan het lopen waren. Het was de enige keer dat ik echt voelde dat het weer de race hinderde. Ik voelde me nog steeds sterk op weg naar Battery en ik rende zonder problemen de grote heuvel op - in feite passeerde ik een aantal mensen op weg naar boven. Ik had een heleboel heuvels in deze trainingscyclus en het leverde duidelijk een grote bijdrage. Toen ik de top van de heuvel raakte, kreeg ik een beetje een adrenalinestoot - ik crashte niet en de rest van de Natuurlijk was het meestal bergafwaarts. Het was gewoon een kwestie van vasthouden. Ik werd een beetje overdreven ambitieus in mijl 18 en 19 - de gedachte Nike Air Max 90 Homme om Adidas NMD Womens het op te pakken en schieten om 3:20 kwam bij me op. Ik heb het wijselijk teruggeworpen en besloten om de race niet te riskeren door hebberig te worden met mijn tijd. Een PR-cursus van 10 minuten was een behoorlijk sterke mogelijkheid als ik gewoon het tempo van 7: 45-7: 50 kon vasthouden dat ik vrij constant had uitgevoerd. De uitdaging met de late kilometers van VCM is dat veel van het recht langs wegen is die vrij vlak zijn. Ik vind een beetje op en neer in marathons, en de lange flats hebben de neiging om een ??beetje op me te schuren. Ik bleef inpluggen, begon Gatorade te nemen op de hulpposten omdat ik klaar was met gels (had een paar slokken water op elk station, beginnend rond mijl 5, maar niet veel), en passeerde kilometers 20-22 nog steeds voelend best goed. Het uitdagende deel van de race voor mij begon echt rond Nike Air Max 2016 Womens Asics Gel lyte 5 Femme mijl 22. Hoewel ik mentaal lucide was en me niet uitgeput voelde, begonnen mijn benen strakker te worden. Niets zo atypisch aan de pijn van de late marathon, maar het koste de aandacht om met een snelheid van minder dan 8: 00 / mijl verder te gaan. Ik voelde mijn tempo een beetje glijden en moest mezelf een duwtje geven om het terug in de versnelling te schakelen. De laatste paar kilometer VCM zijn moeilijk omdat ze zich langs een fietspad bevinden dat aan beide zijden wordt geflankeerd door bomen. Het is een lange, relatief vlakke strook zonder veel toeschouwers waar je echt niet zo ver vooruit kunt kijken. Het is een uitdaging om dat pad te volgen, en ik kon vertellen dat veel van de andere lopers een vergelijkbare mentale worsteling hadden (er waren verrassend weinig mensen die lopen, waarschijnlijk een bewijs van het koele Nike Air Huarache Femme Nike Air Max 90 Mens weer). Ik hield mijn horloge in de gaten , ik gooide wat koud water op mijn hoofd bij elke hulppost die ik op het pad passeerde en bleef dichten. Je komt kort voor het laatste stuk naar de finish uit de bomen en de mensenmassa's waren op dat moment volledig in beweging. Ik pakte een tweede wind en reed de laatste 0,2 sneller dan een ander deel van de race, sprintte zelfs het laatste stukje naar de finish - ook goed, want ik kwam over de finish in een offici?le 3:24:59. Een seconde om te sparen voor mijn derde sub-3: 25 marathon! Het was meer dan 10 minuten PR op de baan, en alle drie de doelen waren vervuld! Ik haalde mijn vriend Alett in de afwerkstapel en babbelde een beetje - haar man Hugh was onder de 3: 00 gegaan en kreeg zijn BQ. Ik zag een vrouw geramd worden door wie hevig en ongecontroleerd beefde - mogelijk geval van Nike Free 5.0 Femme hypothermie, Nike Air Max 2017 Femme waarvan ik vermoedde dat het voor sommigen een probleem zou kunnen zijn op de dag. Ik voelde me verrassend goed - geen kramp, niet bijzonder koud en helder van hoofd. Mijn heupen, quads en kuiten deden pijn, maar verder was ik prima - een relatief comfortabele post-marathonervaring voor mij, wat vrij ongebruikelijk is. Het finishgebied was een modderige puinhoop en mijn vrouw kon geen parkeerplaats vinden en reed door de stad. Ik koos ervoor om het post-racevoedsel over te slaan en ontmoette haar een eind op de weg en we gingen terug naar het hotel voor wat lunch en een duik (mijn onmiddellijke herstel na de marathon betrof een uur lang een 3-jarig jongetje in een zwembad vasthouden , helemaal niet ontspannend, maar toch leuk!).

MessagePosté le: Dim 30 Sep - 07:40 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation