-->

och jag har inte haft n

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Ven 14 Sep - 03:29 (2018)    Sujet du message: och jag har inte haft n Répondre en citant

G?strecensent George Harris ?r en 58 ?rig l?pare fr?n Manteca, CA. Han har k?rt i 36 ?r, mest av det som en soldat i den amerikanska armén. George driver f?r n?rvarande 70-75 miles Nike Air Max 90 Męskie per vecka, m?nga av dessa miles i Hoka One One-skor. George har tidigare granskat Hoka Rapa Nui Comp h?r p? Runblogger - h?r delar han sina tankar p? Hoka Kailua Tarmac.
Hoka Kailua Comp ?r v?gversionen av Rapa Nui www.joomlas.co.uk Comp (som tydligen kommer att omd?pa som Kailua Trail) och kommer att vara k?nd i USA som Kailua Tarmac (lite f?rvirrande!). Du kan kanske t?nka p? den h?r skogen som Hoka Stinson Tarmac-brodern. Jag har k?rt i varje modell som Hoka har producerat hittills (Bondi B, Bondi Speed, Stinson Evo Tarmac, Stinson Evo Adidas Superstar Womens och Mafate). Kailua Trail upp till denna punkt var min favorit Hoka. Faktum ?r att jag s?g bilder av Karl Meltzer som b?r ett par under den senaste Hardrock Hundred Endurance Run. Att vara en fan av Hoka-skor, var jag tvungen att f?rv?rva v?gen Kailua f?r att se vad det handlade om. Hoka ?r k?nt f?r sina stora, superkudda Nike Air Force 1 Mujer l?parskor medan andra f?retag verkar vara avsedda att trimma skor. Kailua Tarmac var t?nkt att vara en "road racing Hoka" - det ?r definitivt inte en racing l?genhet i traditionell mening, mer av en Hoka tar Nike Air Max 2016 Dames p? en road racing sko. Det f?rsta man kommer att m?rka om den h?r sko ?r att det inte ?r lika stor eller skrymmande som andra Hoka-skor. Den har samma chassi som Kailua Trail och den ?vre har n?t med svetsade ?verl?gg med en tunga mocka-liknande material som liknar den p? Stinson-asfalten, men tunnare och mjukare. Nike Air Force 1 Womens Bilden Skoen levereras med en 2 mm ortholit innersula som ?r platt utan kontur (se bild). Jag bytte ut det h?r f?r mina fotbalanss?lar och det fanns mer ?n tillr?ckligt med utrymme. Jag har hittat den ?vre f?r att vara l?tt andningsbar, och jag har inte haft n?gra problem i temper p? 90 grader (b?de torr v?rme och fuktighet). Midsolen bl?ses EVA, men bara 1,5x volym j?mf?rt med 2x volym f?r andra Hoka skor. Till exempel har min Bondi Speed ??35 mm mellansula i bakfoten och 30 mm i framfoten. Kailua Tarmac har 26 mm i bakfoten Nike Air VaporMax Damen och 21 mm i framfoten. Med denna reducerade volym kommer det inte som n?gon ?verraskning att Kailua-asf?ltet v?ger mindre ocks?. Mitt okunniga test visade omkring 0,75 oz mindre vikt f?r Kailua Tarmac j?mf?rt med min Bondi Speed ??(b?da storlek 11.5). Detta ?r ungef?r som min Kailua Trail. Yttersulaet ?r sl?tt, Nike Air Max 1 Womens liknar sin storebror Stinson-asfalten.
Jag best?llde en storlek 11.5 eftersom det ?r storleken jag har b?rt i alla andra Hoka jag ?ger - de passar perfekt. Med Drymax tunna strumpor passar skoen bra. Jag satte lite tjockare strumpor p? och det fanns fortfarande tillr?ckligt med utrymme, till skillnad fr?n Kailua Trail som k?nde sig lite snyggt med tjocka strumpor. Med tjockare strumpor skulle jag g? upp till en storlek 12 i Kailua Trail. Kailua Tarmac ?r lite smalare ?n de andra Hoka-skorna i bakfoten eftersom det h?r ?r en www.dannywinstanley.co.uk "racing Hoka". Skon hade gott om plats i toeboxen, dock inte lika mycket som min Bondi - det k?nde sig lite rymligare framf?r Kailua Trail.

MessagePosté le: Ven 14 Sep - 03:29 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation