-->

enige vorm van

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Jeu 13 Sep - 07:45 (2018)    Sujet du message: enige vorm van Répondre en citant

Altra beweert al lang dat ze geen minimalistisch Nike Air VaporMax Femme merk zijn, maar eerder een merk met nuldruppels dat trouw blijft aan hun overtuiging dat een voetvormige leest het beste is. Wat ze hebben gedaan is schoenen produceren met verschillende hoeveelheden demping die deze twee kernovertuigingen respecteren, en de Olympus is een trailschoen die op het maximale uiteinde van hun dempingsschaal zit (de Altra Torin had eerder deze plek bezet - Nike Air Max 95 Femme mijn vrouw is momenteel aan het experimenteren met de Torin samen met haar Hokas). Nike Air Max 270 Dame Mijn vermoeden is dat deze schoen populair zal zijn bij leden van de trail-running community die graag het Hoka voelen maar problemen hebben met de snugger-fit van Hoka-toeboxes. Gisteren onthulde Brooks een nieuwe schoen, de Brooks Transcend. De Transcend is een meer traditionele stijl stabiliteitsschoen (ik denk dat het de Trance vervangt), maar het verwijdert een mediale Adidas ZX 700 Dame stijl en bevat de afgeronde, ondersneden hak van het Pure Project (Competitor.com meldt dat de Transcend 8 mm valt en 12.2oz in maat 9 - behoorlijk zwaar als het waar is!). Het zal ook blijkbaar de zachtste demping in de Brooks-line-up hebben. Dus, de Transcend lijkt een voorbeeld te zijn van een meer traditionele hardloopschoen die enkele elementen bevat die in hun minimalere PureProject-schoenen verschenen. Hoewel ik de neiging heb om een ??beetje zacht Adidas Superstar Hombre kussen te verkiezen in een gemakkelijk loop- / afstandsschoen, ben ik niet Ik weet zeker dat een van deze beide op mijn goede plek zal passen, maar het is interessant om te zien hoe schoenbedrijven verschillende soorten schoenontwerp in verschillende combinaties beginnen te combineren. Dit kan alleen maar goed zijn voor hardlopers, omdat variatie ons allemaal in staat stelt om onze Nike Air Max Tavas Womens eigen sweet spot te vinden. Ik heb sterke bedenkingen bij de max-dempingstrend en hoe deze de hardloopvorm zal be?nvloeden, maar heb tegelijkertijd veel voordeel ondervonden van een ga naar schoenen zoals Hokas (mijn vrouw, mijn vriend Nate). Ik denk dat wat we hier zien een zeer vergelijkbare situatie is als met minimaal gebeurde - sommige mensen probeerden de schoenen en meldden voordeel, een nichemerk (Vibram, nu Hoka) dat vast kwam te zitten met een subgroep van de hardloopbevolking en vervolgens de grote merken. ga naar binnen als de trend benen heeft. Na een paar jaar zullen er dingen uitschudden en zal de niche blijven bestaan ??en zullen de grote spelers doorgaan naar de volgende grote geldmaker. Zoals met het minimalisme, ben ik er zeker van dat we nu wetenschappers gaan zien die de invloed van dit soort maxi- gedempte schoen Nike Air Huarache Femme op blessurepercentages en vorm, maar helaas zal de markt waarschijnlijk zijn voortgeschreden vóór enige vorm van consensusvormen (net als bij het minimalisme - er zijn nog steeds een hoop onbeantwoorde vragen). Mijn hoop is dat alle opties op tafel blijven liggen, en ik ben ervan overtuigd dat dit het geval zal zijn, zelfs als de grote fabrikanten het blote voeten- of max-cushion-concept de deur uit doen (en zich houden aan hun veilige verkoop), zullen Nike Air Vapormax Femme nichemerken waarschijnlijk nog steeds richten zich op deze markten.
Als een laatste terzijde, voor degenen die net als ik van een low-drop schoen met slechts een beetje kussen genieten, zul je blij zijn om te weten dat schoenen zoals de Saucony Virrata 2 en New Balance MT110 v2 ook te zien waren op de OK-show. Hebben we echt een hogere boog nodig in minimale schoenen of zelfs de Nike Air Max 1 Homme ultra-cushioned schoen zoals de Altra Olympus. Als spits voor de voorvoet zou ik liever een schoen hebben die zelfs uit de hielboog en teen komt. En aangezien er "NEE" zero drop-schoenen zijn die nergens dalen in wat ik zou moeten doen rennen gewoon in huaraches lol Ben ik de enige persoon die de voorkeur zou geven aan een "echte" zero-dropschoen. Mr Larson, denk je dat er ooit een zero drop-schoen zal zijn?

MessagePosté le: Jeu 13 Sep - 07:45 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation