-->

de reden is dat dit niet Heb je

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Jeu 13 Sep - 03:23 (2018)    Sujet du message: de reden is dat dit niet Heb je Répondre en citant

Vóór deze zomer had ik nog nooit een Pearl Izumi hardloopschoen gedragen. Ik ken het merk van hun high-end technische kleding, maar ik heb ze eerder gezien als een fietsmerk dat slechts aarzelende stappen had gezet in de hardloopmarkt. Dat gezegd hebbende, had ik gerommel horen klinken over een nieuwe lijn schoenen waar ze aan werkten, en toen Timothy Olson de westerse staten won in een van hun Nike Air Max 95 Damskie in-productie trailschoenen, werd het internetgerinkel over het merk echt opgepikt.
Een paar maanden geleden nam een ??vertegenwoordiger van Pearl Izumi contact met me op om te kijken of ik een van de Nike Air Max 90 Mujer schoenen in hun nieuwe E-Motion-lijn wilde uitproberen. Ze eindigden met het sturen van twee paar - de EM Road N1 voor mij, en de EM Trail N1 voor Nate. We hebben nu tijd gehad om wat kilometers op de schoenen te zetten en zijn klaar om onze uitspraken www.artealjabiri.de te doen (Nate's beoordeling zou snel moeten volgen). De zool is echt het verhaal voor de Pearl Izumi EM Road N1. Alle schoenen in de Pearl Izumi E-Motion-lijn hebben iets dat ze dynamische verschuiving noemen. Zoals in de onderstaande video wordt beschreven, heeft PI het over hoe de offset verandert terwijl de voet doorloopt tijdens het rennen (ze gebruiken standaard een hielvibratiegang): www.lavolailles.fr kijkend naar de stapelhoogtenummers voor de EM Road N1 is dit concept zoals weergegeven in de video was aanvankelijk niet logisch voor mij. Running Warehouse rapporteert hoogten van 22 mm in de Nike Air Max 90 Mens hiel, 15 mm in de voorvoet. Meten met mijn remklauwen Ik krijg ongeveer hetzelfde wanneer de binnenzool is verwijderd. Pearl Izumi vermeldt de EM Road N1 als slechts 1 mm offset - ik vermoed dat ze de binnenzool omvatten, en ook rekening houden met dynamische offset tijdens de pas. Ik wou dat ik de binnenzool had gemeten voordat ik kilometers op de schoen legde, omdat inlegzolen de neiging hebben om snel te comprimeren in bepaalde gebieden, maar ik ontdekte dat de dikte van de binnenzool over de lengte verandert: ik vraag me af of het ontwerp van de binnenzool deels de reden is dat dit niet Heb je geen 7 mm drop-schoen? Het Nike Air Max 90 Mujer dikkere deel van de binnenzool onder de middenvoet voelt niet zozeer als steun van de voetboog, maar slechts een verdikking in die regio. De sensatie lijkt een beetje op de Skechers GoRun 2, die ook een soepele Nike Air Huarache Womens rit heeft (maar is een veel zachtere schoen). In de video vertelt Pearl Izumi hoe ze het begin van de teenveerhoek ongeveer 20 mm terug hebben bewogen, en dit lijkt om een ??licht tuimelachtig gevoel te cre?ren aan de zool van de schoen (waarschijnlijk geholpen door de verdikking van de binnenzool onder de middenvoet). Als je op je hiel landt (ik ben een zeer milde hielspeler naar de spits van de middenvoet in de meeste schoenen met dempers), comprimeer je ook de hiel een beetje en rol je dan vooruit, dus statische valmetingen onthullen mogelijk niet wat er daadwerkelijk gebeurt als de hiel is meer geladen dan de voorvoet. Nike Air Presto Mujer Het netto effect van dit alles is dat de schoen de belofte van Pearl Izumi van een ongelooflijk soepele rit waarmaakt, hoewel het me een paar runs kostte om het echt te voelen. Voor mij loopt het veel als Nike Air Vapormax Mens een 4 mm drop of lagere schoen.

MessagePosté le: Jeu 13 Sep - 03:23 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation