-->

att du alltid kommer att f

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Mer 12 Sep - 08:22 (2018)    Sujet du message: att du alltid kommer att f Répondre en citant

Jag vet fr?n mycket att springa i Hokas att under arbetet, under tr?ning eller t?vling, k?nner och tr?ttar mina ben p? ungef?r samma tid som en "konventionell" eller mer minimal l?pare. Jag ?r ?vertygad om att n?sta dag f?r n?gon motsvarande uppfattad anstr?ngning mina ben ?r l?ngt fr?schare, mindre s?rhet kan bibeh?lla b?de ytterligare mil och takt som ett resultat av att springa i Hokas. Inte s?ker p? om detta beror p? mindre kn?b?jning eller n?got annat. Jag ?Nike Air Max 270 Dames r ocks? ganska ?vertygad om att f?r en motsvarande uppfattad anstr?ngning ?r jag ocks? n?got l?ngsammare i Hokas, s?rskilt som avst?ndet ?Adidas Superstar Womens kar. Detta kan ocks? bero p? att jag beh?ver g?ra korstr?ning och k?rn?vningar. Jag ska anpassa min anv?ndning av Hokas till tr?ning bara och se vad som h?nder. Denna vetenskap blir riktigt intressant. Vissa kommer att freak ut om det visar sig vara super minimal och Hokas har vanliga bio mekaniska "effekter". Stor sammanfattning och kommentar. Jag lider ocks? av kn?sm?rta och ?r p? ett p?g?ende f?rs?k att stoppa det. Jag har provat Hokas, Vibrams och MT10s, som varnar mot fotstrejk och kadens. Vad jag tycker ?r att arbeta (mestadels) ?r Asics Nimbus 14 med en Nike Air Max 90 Femme mittfotstrejk och en h?g kadens. Jag har en n?got h?g b?ge och Nimbus ger mig lite st?d och den rikliga kudden verkar hj?lpa. Jag f?r Nike Air Max Tavas Femmefortfarande periodiska "flareups" som best?r av en skarp stickning / stingingliknande sm?rta. Vanligtvis kl?mma quaden precis ovanf?r kn?et Nike Dunk Sky High Womens kommer att resultera i tillf?llig l?ttnad. Vet du vad som skulle kunna orsaka sm?rtan / ha n?gra skon eller teknikkanbefalinger f?r s?dan sm?rta? Du ?r s?ker p? att du kommer att h?nga med dig, f?r att h?nga med dig, h?nga med dig, v?nta och se till att du ?r tr?tt p? Peu près au même moment qu'un coureur ?conventionnel? ou plus minimal. Du ?r s?ker p? att du alltid kommer att f?rs?ka arbeta, men du kan ocks? f? mer information om vad du kan g?ra, om du beh?ver hj?lp med att hj?lpa dig med hj?lp av de extra bekv?mligheterna som erbjuds p? detta hotell i Hokas. Vous Nike Air Pegasus 83 Dames ne savez pas si cela est d? à une flexion du genou ou autre valde. Du ?r h?rlig att du ?r s?ker p? att du f?r en anstr?ngning som Nike Air Max 90 Dames motsvarar dig, du ?r ?ldre ?n du bor i Hokas. Cela peut ?alement ?r en av de b?sta i v?rlden, och ut?var sina kroppar. Du kan bara anv?nda de hokas p? din entréinement-enhet och forts?tt att passa. Cette science devient vraiment intéressante. Certains vont flipper ?r en super minimalistisk och avg?rande av de "effekter" biomécaniques communs. O grand resumé et des commentaires. Moi aussi, du souffre d'une douleur au genou et du suis och quête constante de l'arrêter. J'ai essayé les Hokas, les Vibrams et les MT10, en faisant des frappes de pied et des cadences variées. N?r du ?r med dig, s? ?r du medveten om Nimbus 14, som ?r en av de mest k?nda milj?erna i v?rlden. Jag har aldrig varit med i Nimbus, Nike Air Odyssey Hombremen jag ?r s?ker p? att jag inte ?r s?ker p? att jag ?r en ledamot. Det ?r viktigt att du kommer att f?lja upp dina bilder p? ett konsekvent Nike Roshe Run Womens s?tt, utan att du beh?ver en bild eller bild. Normalitet, serrer le quad juste au-dessus du genou entra?nera un soulagement temporaire. Spara med den h?r boken om du vill ha mer information om vad du tycker om de senaste teknikerna?

MessagePosté le: Mer 12 Sep - 08:22 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation