-->

For mig er det en god ide

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Lun 10 Sep - 04:29 (2018)    Sujet du message: For mig er det en god ide Répondre en citant

Jeg har k?mpet for at skrive denne anmeldelse. Jeg modtog dette par Pearl Izumi EM N1 Trail sko i maj og har k?rt 111 miles i dem hidtil (Disclosure: Disse sko Nike Air Vapormax Womens blev sendt gratis til mig som en mediepr?ve med PI). Jeg elsker disse sko, men n?r jeg t?nker p?, hvad jeg skal skrive til denne anmeldelse, har jeg v?ret fast. Hvorfor? Fordi der ikke er noget gimmicky eller prangende om det. www.denisbensimon.frEn tur til Pearl Izumi hjemmeside giver dette til en beskrivelse:
"Puristens dr?mmesko, Project E: Motion Trail N1 er bygget til at levere den ultimative, glatte, flydende responsive tur. Den handske-lignende pasform kombineret med E:Nike Air Max 90 Mens Motion midsolen giver en let og j?vn oplevelse. Trail N1 tilbyder en fantastisk f?lelse og tr?kkraft med tilstr?kkelig beskyttelse og d?mpning til bombardementer over teknisk terr?n. "For en gang har et firma f?et 100% korrekt markedsf?ring. Jeg kunne ikke beskrive skoen bedre, hvis jeg pr?vede. Det passer som en handske over midfoten / forfoden, har en dejlig t?vekasse, behagelig h?l og giver en meget glat ride.Dette er traileskoen, som Goldilocks ville rocke. Alt er "bare rigtigt." Det k?rer helt rigtigt til st?rrelse. Turen er ikke for fast og ikke for bl?d. V?gten er ikke for lys, og ikke for tung (Nike Air Max 1 Damskie min st?rrelse 10,5 vejer ind ved 10,6 oz). Gripet er ikke glat, men ikke overdrevent aggressivt. H?lt?lleren er ikke for stiv, men ikke for bl?d. Dr?ningen er ikke d?rlig, men ikke stor. Stenbeskyttelsen er ikke tyk, men fungerer www.dannywinstanley.co.uk stadig godt for at beskytte dine f?dder. S?len er ikke for stiv og ikke for fleksibel. Du f?r point. Men nettoresultatet af at undg? enhver karakteristik, der ikke er for radikalt, er en stor trailesko, som jeg synes at v?lge tid og tid igen, n?r jeg vil have en sko, der bare passer for enhver tilstand derude. Det er ikke at sige, at det ikke har nogen gode funktioner, det g?r det. Tag f.eks. Tungens design. PI gjorde noget utroligt smart. De indbyggede en normal blonderholder midt i den, men tilf?jede ogs? to andre blonder inde i toppen, der sikrer den p? plads utroligt godt. Selv om det ikke er gusseted, Nike Air Max 90 Mens beh?ver det ikke at v?re fordi det bare ikke flytter ud af sted. Super smart.Jeg mente, at en korrekt gennemgang af denne sko skulle tale om PIs "E: Motion" -design. For mig er det en god ide, der ender med at forvirre mange mennesker Nike Air Max 95 Damskies? langt som h?l / t? drop. De opregner det som en 1 mm "offset" p? hjemmesiden. Running Warehouse, som m?ler skoene selv, oplist det som en 16mm forfod og en 23mm h?l (7mm). Videoen nedenfor forklarer, hvad PI kalder "Dynamic Offset" vs. vores traditionelle tanke om, hvilken forskydning der er.
Jeg kan forestille mig, at hver sko kunne have en "dynamisk offset" -m?ling baseret p?, hvordan de forklarer det i videoen. Men det virkelige sp?rgsm?l er, opn?r det det ?nskede resultat? Jeg kan fort?lle dig, at det absolut g?r det. Skoen f?les behagelig og glat gennem hele fodslaget. Ser man p? et billede af Nike Air Vapormax Femme skoen, ser det ud til, at det har en rocker type s?le, men det f?les ikke s?dan, n?r du k?rer i dem. Der er ingen udtalt bump under buen, og det f?les som om det sidder fladt, n?r det st?r stille. Der er ogs? meget lille bue st?tte, Nike Air Max 90 Hombre som jeg kan lide. Der er et f?lles ord i erhvervslivet, "pr?v ikke at v?re alle ting for alle mennesker." "One size fits all" tilgang arbejder sj?ldent for de fleste produkter. Men i tilf?ldet med N1 g?r det det. Dette er en sko, der www.bezvazeme.cz passer til en bred vifte af l?bere. Fra lejlighedsvise trail l?bere til nogen p? udkig efter en 100 mile race sko. Timothy Olson har vundet de vestlige stater 100 to gange i denne sko. Nu har du ikke flere undskyldninger

MessagePosté le: Lun 10 Sep - 04:29 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation