-->

ra beslut om sko

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Ven 7 Sep - 08:32 (2018)    Sujet du message: ra beslut om sko Répondre en citant

Som n?mnts i b?rjan av den h?r ?versynen k?nde passformen av energin f?rsta g?ngen jag f?rs?kte dem. H?let var inte l?st ned och midfoten k?nde sig lite t?tt. Efter byte (eller borttagning) av insolen f?r en tunnare ?r passformen stor. Snygg genom h?len och mittfoten, och en rymlig men inte rymlig framsida (liknande andra Nike Roshe Run Dames Newton-skor jag har slitit). Running Warehouse rapporterar att skon k?r 1/2 stor, men jag fann att en storlek 10 passar mig bra (dock b?r jag 10,5 i m?nga skor, inklusive de flesta Saucony modeller). Du beh?ver definitivt inte st?da upp i dessa. Den ?vre ?r Nike Air Vapormax Womens uppbyggd av ett stretchigt n?t som inte alls stryker, och inredningen ?r ett sl?tt material som k?nns bra mot den nakna foten. Insidan av h?len och fotledkragen ?r v?lkuddsad och bekv?m. Det finns en plasth?lscounter, men inget m?rkbart b?gst?d med insolesen borttagen. Jag f?rs?kte springa suddl?st i dem och fick bl?sor under bollen bakom min stor?, men det kan vara s? att jag bytte in i en icke-Newton-insole. Det skulle inte vara r?ttvist att kritisera Newton f?r det.
Jag har k?rt 45 miles i Newton Energy under de senaste 2-3 veckorna, inklusive k?rningar p? 13 och 14 miles. Nike Internationalist Dames Det h?r ?r ett av de skor som f?rsvinner p? mina f?tter, och ganska ?rligt, om jag bara skulle v?lja en sko just nu f?r alla mina k?rningar ?ver 10 mil kan det mycket v?l vara det. Framfoten ?r mottaglig nog f?r distanshastighet, och den ?r mjuk nog f?r Nike Air Max 90 Dames Roze l?ngsamma, l?tta miles. Jag skulle v?lja n?got ljusare och fastare f?r en 5K, men den h?r skon skulle hantera de flesta av mina andra behov utan problem. Jag ?r en stor fan! N?r det g?ller h?llbarhet ser jag slitage p? den fr?mre 1/3 av lugsna, till den punkt d?r slitbanan inte l?ngre ?r synlig. Det finns fortfarande massor av gummi kvar och jag har funnit att detta ?r typiskt f?r min erfarenhet med andra Newton-skor. B?r p? resterande delar av sulan ?r minimal. Om du ?r en l?tth?lsare till framkanten ?r det definitivt en sko att ?verv?ga, och p? 119 kronor ?r den l?gsta prisskon Nike Air Max 90 Mens i Newtons kollektion. Dessa dagar priss?tts det precis inom m?nga andra skor i sin nisch, ?ven om jag skulle ?lska att se priset runt $ 100. Om du vill prova en Newton, skulle det vara ett bra st?lle att b?rja. Detta ?r min f?rsta g?ng som kommenterar h?r, Nike Air Max Thea Hombre men har anv?nt denna blogga ton f?r att g?ra beslut om sko. Jag har p?g?tt Newton avst?nd u ?r och ?lskar dem. Jag ?r fascinerad av dessa. Jag ins?g aldrig varf?r jag hatar att v?nda sig i mitt nuvarande Newtons och aldrig t?nkt p? att placeringen av luften var orsaken. Skulle byta insoles fr?n avst?ndet arbeta f?r dessa? Och Nike Air Presto Hombre vad ?r j?mf?relsen f?r avst?ndet? Fann du den h?r skon f?r att springa stor? Jag anv?nde shoefiten p? l?pande lager och det har mig en full storlek mindre ?n mina vanliga skor. Jag skulle verkligen vilja prova p? dessa men inga skobutiker i mitt omr?de Nike Air Presto Womens s?ljer dem, s? jag skulle bara ta en chans genom att best?lla dem.
Jag letar ocks? efter en marathon tr?ning sko-l?ter som om du gillar detta f?r l?nga avst?nd - uppmuntrar det fortfarande korrekt form som de andra Newtons? Jag tittade ocks? p? distansen.

MessagePosté le: Ven 7 Sep - 08:32 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation