-->

forstand er den oprindelige Skechers

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Ven 7 Sep - 04:29 (2018)    Sujet du message: forstand er den oprindelige Skechers Répondre en citant

F?rste gang jeg tog p? Newton Energy NR, vidste jeg ikke helt hvad jeg skulle t?nke. Mit f?rste indtryk var, at de var sk?re bl?de og at h?lens l?sning var rigtig glat. Selvom Newton m?ske havde svinget og savnet med den nyeste sko i deres lineup. (Disclosure: Disse sko var mediepr?ver tilbydes gratis Nike Air Max 2017 Femme af fabrikanten) Min f?rste l?b i skoene var ikke d?rlig, og h?l-glidning syntes at v?re en ikke-faktor, n?r jeg flyttede. Men de var stadig latterligt bl?de og jeg forblev Nike Air Vapormax Womens skeptisk. Kort efter den f?rste runde kom jeg over en diskussion om gruppen Energy on the Running Shoe Geeks p? Facebook (join os!), Og de fleste af dem, der havde k?rt i det, var ogs? klager over bl?dhed og l?s h?ll?s og konsensus syntes at v?re, at skoen morphed ind i noget smukt, hvis du fl?et ind i inders?l helt. S? p? min n?ste l?b byttede jeg den medf?lgende inders?l til en tynd, flad Skechers GoRun inders?l og skoen blev forvandlet til det punkt, hvor jeg ville sige, at hvis jeg l?b en maraton Adidas ZX 750 Womens i efter?ret, ville jeg n?sten helt sikkert v?lge Energien til l?bet. Det er et perfekt match for min skridt over lange afstande.
Newton Energy er den anden Newton sko www.neonray.co.uk model (sammen med MV2 / MV3) til at indarbejde deres nye 5-lug design (se nedenfor til h?jre): Et af de problemer, jeg har haft med tidligere Newton sko som Distance Racer (se ovenfor til venstre ) er at de fire lugs ikke str?kker sig til kantens kant p? hver side. Dette g?r skoens f?lelse lidt ustabil mediolateralt, is?r n?r der skiftes i skoene. Desuden stikker lugsne sig nedad en smule v?k fra s?len, s? det f?les som om du ruller over en fartbump, hvis du g?r eller k?rer h?l-t? i skoene (jeg hader at g? i 4-lug Newtons). Det nye lugdesign l?ser begge disse problemer ved at ved at tilf?re en sl?jfe, str?kker de nu helt til inders og ydersiden af ??s?len, og lugsene Nike Air Max 90 Dames Roze stikker ikke l?ngere ud - jeg kan g? meget mere komfortabelt i Energien end i afstanden for eksempel. Den anden store, store forskel mellem energiens s?l og s?len i www.luzdevelas.es andre Newton sko er, at den faktisk er meget bl?d. Det er bl?dt til det punkt, hvor hvis du h?ler h?rdt med inders?len fjernet, vil du sandsynligvis bunden ud af d?mpningen. Den eneste sko jeg kan sammenligne den med i denne forstand er den oprindelige Skechers GoRun. Nu er det her, hvor lugs virkelig redder dagen. Fordi lugs er lavet af fast gummi og overlaineres af en fast plade, giver forfoden en smule indledende, men har en meget fastere og mere f?lsom fornemmelse ved fremdrift og t?-off. Som en person, der prim?rt l?gger fra midtfoden fremad, er skoen et godt match for min skridt. Det er fast pr?cis, hvor jeg har brug for det, og hvis jeg l?ser h?len, m?rker jeg Adidas Superstar Hombre n?sten ikke p? grund af bl?dheden i den region. Jeg er ikke sikker p?, at jeg gerne vil k?re i energien, hvis jeg var en h?rd h?l striker, men hvis den beskrivelse ikke www.lavolailles.fr passer dig, s? er denne sko fantastisk. Som for staldh?jde, med den medf?lgende inders?l, rapporteres energien til v?re omkring 6 mm dr?be. Med inders?len fjernet er det ca. 2-3 mm dr?be. Det lyder om rigtigt baseret p? hvordan skoene f?ler sig p? flugt (min kollisionsbatterier er d?de, s? jeg kunne ikke m?le det selv ...). V?gt angives at v?re 8,6 oz i m?nds st?rrelse 9.

MessagePosté le: Ven 7 Sep - 04:29 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation