-->

geschiedenis van gebruik van

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Real Wecheur
Real Wecheur

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Ven 10 Aoû - 06:58 (2018)    Sujet du message: geschiedenis van gebruik van Répondre en citant

In reactie op een Facebook-update die ik op de Runblogger-FB-pagina over het Reuters-artikel plaatste, stelde een lezer de volgende vraag: "Hoe kan de wetenschap verbazingwekkende dingen regelen, zoals harttransplantaties, in-vitrofertilatie, Martiaanse rovers, smartphones die toegang hebben tot alles ter plekke, GPS nauwkeurigheid enz. - maar kan niet eens zijn over wat voor soort schoenen we zouden moeten dragen tijdens het hardlopen? "Mijn antwoord is vrij eenvoudig. Menselijke variatie. Mensen zijn geen robots of machines Nike Air Max 1 Homme Bleu gebouwd op assemblagelijnen. We zijn variabel en de biologie is rommelig. Recente studies die bijvoorbeeld het genoom Nike Air Max 90 Womens van Neanderthalers en Denisovans in kaart hebben gebracht, hebben aangetoond dat beide soorten hebben bijgedragen aan het moderne menselijke genoom en dat de hoeveelheid en het aandeel geografisch variabel zijn. Bijvoorbeeld, zoals gerapporteerd over Ancient-Origins.net: ongeveer 1,5 tot 2,1 procent van het DNA van alle mensen met een Europese afkomst kan worden herleid tot Neanderthalers. Percentages van Neanderthaler DNA zijn hoger onder Aziaten en inheemse Amerikanen, die ook kleine percentages van Denisovan DNA.6 procent van het genoom van Australische Aborigines en inheemse Papoea-Nieuw-Guinea's behoren tot de Denisovan-soort. Hierop gebaseerd ben ik ongeveer 2% Neanderthaler, wat ik erg gaaf vind en de gigantische noggin bovenop mijn schouders kan verklaren Nike Air Max 1 Femme (welke Ik heb helaas doorgegeven aan mijn dochter en de jongste Nike Air Max 95 Femme zoon, ze hebben allebei meloen hoofden).
Een ander voorbeeld - mijn vriend Becki van The Middle Miles is een chiropractische student en ze heeft onlangs een geweldig artikel gedeeld dat laat zien hoe anatomische variabiliteit in het skelet van invloed kan zijn op hoe mensen squats uitvoeren. Bekijk het, de foto's zijn geweldig. Dus we zijn genetisch variabel, anatomisch variabel en fysiologisch variabel. De omgeving kan hier ook een grote rol spelen. Onze botten, spieren en bindweefsels passen zich aan aan de stress die ze ervaren. Onze anatomie zal dus vari?ren op basis van een breed scala aan factoren. Dieet, geschiedenis van gebruik van schoeisel, geschiedenis van het oefentype (ooit een hockeyspeler gerend? Het lijkt erop dat ze schaatsen. Ik had een klant die een ballerina was toen ze jonger was en ze liep op haar tenen.).Nike Air Presto Femme Het punt is opnieuw dat we niet allemaal Nike Air Huarache Femme hetzelfde zijn. Ik zou door kunnen gaan, maar het punt dat ik wil maken, is dat we niet moeten verwachten dat er één oplossing Nike Air Max 90 Hombre is die voor iedereen werkt als het gaat om hardloopschoenen (of vorm voor die materie), en de wetenschap lijkt dat uit te dragen door weinig verschil te vinden wanneer we het letselrisico tussen zeer uiteenlopende schoenen vergelijken. Sommige mensen zullen het beter doen in schoenen met een maximale demping, zoals Hokas, anderen zullen beter blootsvoets doen, en ja, sommigen hebben misschien een Brooks Beast nodig. Helaas houden we van nette en opgeruimde berichten die ons vertellen dat de ene weg de beste is, maar ik denk niet dat dit hier het geval is (misschien als we allemaal de hele dag blootsvoets de antilope op zijn gaan lopen, maar die dagen zijn al lang Nike Air Max 90 Mujer Blancas voorbij). einde van de dag is het een individuele reis om erachter te komen wat voor u en uw lichaam werkt, gezien uw genetica en achtergrond van het milieu. De Nike Air Max 95 Homme wetenschap kan de vraag niet beantwoorden wat de beste loopschoen is, omdat het antwoord afhankelijk van de persoon zal verschillen. Omhels menselijke variabiliteit, we zijn een geweldige soort.

MessagePosté le: Ven 10 Aoû - 06:58 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation