-->

seri med resurser

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Real Wecheur
Real Wecheur

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Mer 8 Aoû - 03:24 (2018)    Sujet du message: seri med resurser Répondre en citant

F?r tv? dagar sedan fick jag ett stort kuvert i posten som inneh?ll marsutg?van av Runner's World. Det k?nde sig lite h?rdare ?n en vanlig fr?ga och efter att ha l?st ett bifogat brev fr?n Brooks ?ppnade jag tidningen f?r att finna att Brooks hade lagt in en Nike Air Presto Mujer videoannons inuti f?r sin nya sko, Brooks Transcend. Jag ?r inte s?ker p? om det h?r var en specialutg?va bara f?r bloggare / media. Jag misst?nker s? att den Nike Air Max 1 Womens m?jliga utgiften ?r inblandad i en stor oms?ttning av en s?dan annons. Men jag m?ste erk?nna att ?ven om jag verkligen inte har n?got intresse av skon personligen (f?r tung f?r min smak) ?r videoannonsen ganska vacker och jag undrar om vi ser en glimt p? framtiden med denna typ av reklam kolla in det h?r inl?gget i ett videoutformning f?r utomhusklipp f?r en annan implementering)? Kolla in annonsen i videoklippet nedan (klicka p? redskapet i YouTube-gr?nssnittet f?r att justera inst?llningar om du vill visa i HD) V?nligen ta meddelandet hem till dina kollegor, denna typ av teknik i en tidningstidning ?r hemsk utveckling. Vad du s?ger ?r att framtiden inte ?r en h?lsosam plats, Adidas ZX Flux Mujer bara skapa mer giftigt avfall allt f?r att en liten andel konsumenter kan bli imponerad nog, k?pa en sko. Idag har vi alla smarta telefoner, surfplattor, Nike Air Vapormax Womens b?rbara datorer, TV, ingen ?nde av s?tt att konsumera r?rliga annonser. Dessa enheter har b?ttre visuell och ljudkvalitet ?n du kan reproducera i tidningen och ?r inte enstaka. Om du vill vara en del av framtiden, omfamna den, berika den ytterligare, generera inte mer avfall som inte l?tt kan ?tervinnas. Ju mer jag t?nker p? det, desto mer ?ngrar jag att detta l?ggs och ju mer jag h?ller med dig. Om detta g?r ut till alla abonnenter ?r det ett galet avfallssortiment och kommer att fylla deponier med ett ton litiumjonbatterier som i det lilla trycket p? baksidan av annonsen inte borde dumpas i hush?llsskr?p. Verkar som en mogen m?jlighet f?r ett annat varum?rke att g?ra en j?tte Adidas Tubular Femmedonation till en v?lg?renhetsorganisation eller organisation som Girls on The Run och visa var pengar som detta kan anv?ndas till god anv?ndning. Roger pissar mig lite, eftersom de rabbigt skyddar sina priss?ttning f?r att st?dja ?terf?rs?ljare (varf?r ingen online rabatter fungerar f?r Brooks skor). St?dja ?terf?rs?ljare ?r allt bra och bra, men hur ?r det med konsumenterna som k?per skor? Borde inte deras pl?nb?cker skyddas mot skyrocketingpriserna? S?rskilt n?r Brooks tydligt har tillr?ckligt med pengar f?r att l?gga ut en annons s? h?r? det ?r en snabb v?ndning av ?sikten. Jag jobbar ocks? med att publicera och dessa tekniker ?r verkligen ett svagt f?rs?k att h?lla ett f?r?ldrat medium i omlopp. Jag jobbar f?r ett f?retag som bland andra medier g?r egna tidskrifter f?r ett antal f?retag. Tidningar ?r p? v?g ut. Det ?r sv?Nike Air Max 90 Mujer Rosas rt att f?rutse vad framtiden kommer att h?lla f?r publicering. F?r n?rvarande verkar inneh?llsf?rs?ljning via sociala medier (l?gger till trov?rdig och v?rdefull information till f?retagets sociala medier) att fungera b?st f?r att aktivera konsumenterna. Och sj?lvklart ger viktiga bloggare, som dig sj?lv Peter, med f?rhandsvisningar och gratis redskap. Funnet att se hur en s?dan dyr och p? den ytliga nifty marknadsf?ringsplanen verkar bara f?da upp f?rakt. Jag hatar denna annonskampanj och det otroliga sl?seri med resurser, men det ?r s?rskilt irriterande med Brooks offentliga uttalanden p? deras hemsida om ansvarsfull anv?ndning av resurser. "Brooks g?r n?gra bra produkter. Jag Nike Roshe Run Womens hoppas att din snabba ?kning av marknadsandelarna i den stora specialmarknaden inte g?r till ditt huvud och driver dig att g?ra l?jliga och sl?seri?sa zebyswiedzial.pl kampanjer som Transcend-kampanjen. V?nligen l?t dina produkter st? p? egen hand och anv?nd dessa reklamdollar f?r att g?ra n?got viktigt, bra eller ansvarigt. "Jag hoppas att Brooks h?r av andra som tycker att vissa av oss g?r det h?r. Tyv?rr f?rv?ntar jag mig att Brooks kommer att h?ra fr?n m?nga fler m?nniskor hur cool och innovativ deras annonskampanj ?r och det kommer att drunkna ut den avvikande meningen.

Jag har haft

MessagePosté le: Mer 8 Aoû - 03:24 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation