-->

minimalistiska har maximalist ingen sammanh

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Wecheur Pro
Wecheur Pro

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Mar 31 Juil - 08:03 (2018)    Sujet du message: minimalistiska har maximalist ingen sammanh Répondre en citant

M?ttlig droppe och stapelh?jd - inte n?dv?ndigtvis en modell m?rkt minimalistisk
Under de senaste 3 ?ren har jag experimenterat med minimalism och k?rt i m?nga skor som f?ddes fr?n r?relsen. Medan du s?kert inte kommer att se mig i en Hoka-stilsko n?r som helst snart, har jag kommit att f?rst? att det finns s? mycket mer p? en sko ?n stackh?jd och noll droppe. B2R-sp?rf?rh?llandet passar r?kningen f?r de flesta av mina behov p? sp?ret. Jag har just lagt till ytterligare Nike Air Max 1 Damen Rosa tv? sn?drivor till mitt slitageprov. Det ?r s?llsynt f?r South Carolina att f? de 6 + inches av pulver som vi nyligen f?tt, och isigt slam p? marken ?r en ovanlig upplevelse h?r. Jag nj?t v?ldigt mycket av bromsen och den relativa v?rmen och torrheten hos B2R under dessa f?rh?llanden. Summarizing min erfarenhet, skulle jag vilja s?ga att alla ovanst?ende funktioner g?r den h?r modellen till en mycket bra trailsko. Vad singlar B2R-trail ut mot t?vlingen i min mycket personliga upplevelse ?r den delade t?en: jag har hittat tabi-designen v?ldigt anv?ndbar p? v?gskor (Vibram Bikila, Topo Athletic RR och Zemgear 365), och jag f?r en aldrig tidigare sk?dad anslutning med marken i dessa skor som har gjort sp?ret springande s?krare och roligare f?r mig. Jag har kommit i min s?kning efter den n?rmaste perfekta sp?rskonan och kan Nike Air Max 90 Mens Blue fokusera p? att springa igen - efter min erfarenhet under de sista 10 milen av l?rdagens lopp, ?r jag r?dd, det ?r d?r Nike Air Presto Mujer arbetet m?ste forts?tta! Jag har skrivit ett antal g?strecensioner av Hoka-skor, och n?r jag Adidas Superstar Homme g?r det f?r jag ibland klagom?l fr?n l?sare att jag kommer bort fr?n mina minimalistiska r?tter. Mitt svar p? detta ?r att mitt m?l att skriva denna blogg ?r att hj?lpa m?nniskor att springa och hj?lpa dem att hitta skor som g?r det m?jligt f?r dem att g?ra det. Jag ?r inte s? orolig ?ver vad de h?r skorna ser ut s? l?nge de hj?lper en l?pare att springa utan sm?rta. Min blogg har en minimalistisk f?rk?nning till det f?r att jag har en minimalistisk f?rskjutning mot mina egna preferenser, men min fru k?r i Hokas och jag kommer inte att sparka henne ut ur huset som ett resultat. Hokas och den v?lsk?tta Altra Torin har gjort det m?jligt f?r henne att springa sm?rtfri under de senaste 9 m?naderna. De lyckades f?r henne Nike Air Max 1 Damen var minimal gjorde det Adidas ZX 700 Mujer inte. Och hon ?r glad, vilket g?r mig glad. Jag ?r inte exakt s?ker p? vad som utgjorde termen maximalism. Jag ?r definitivt skyldig att anv?nda den, och ?ven om varum?rken inte n?dv?ndigtvis anv?nder termen sj?lva, verkar de vara marknadsf?ringskor p? ett s?tt som l?ser till den h?r trenden (med hj?lp av ord som "plysch" eller "mjuk" ist?llet). Mitt problem med maximalism ?r inte att jag hatar skor, det ?r att jag tycker att jag hatar termen. Precis som med minimalistiska har maximalist ingen sammanh?ngande betydelse som en definierad kategori av skor. Jag tycker att de flesta associerar minimalistisk med brist p? kudde och maximalist med mycket kudde. Problemet med detta ?r att om vi anv?nder de ursprungliga Hoka-modellerna som n?got av ett riktm?rke, s? h?r m?nga av de skor som ?r associerade med den maximala moniken inte Nike Air Max 2017 Damen egentligen d?r. I en artikel om den Nike Air Force 1 Mujer maximala trenden, Brian Metzler of Competitor.com inneh?ller ett bildspel med 5 "maximal" skor. Det h?r ?r Altra Olympus, Brooks Transcend, Hoka Conquest, New Balance Fresh Foam 980, och Vasque Shape Shifter UIltra. L?t oss titta p? specifikationerna f?r dessa skor (stapelm?tningar via Running Warehouse f?r alla utom Vasque sko)

MessagePosté le: Mar 31 Juil - 08:03 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation