-->

Ik vind het leuk dat de overlays

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Real Wecheur
Real Wecheur

Féminin Bélier (21mar-19avr) 鷄 Coq

MessagePosté le: Lun 9 Juil - 04:49 (2018)    Sujet du message: Ik vind het leuk dat de overlays Répondre en citant

Het is een tijdje geleden dat ik zelf een paar sleepschoenen heb bekeken. Historisch gezien was ik meestal een wegloper, met routes die slechts een klein deel van mijn totale aantal Nike Air Max 2017 Femme kilometers uitmaken. Dit jaar heb ik echter een inspanning gedaan om iets vaker van de weg af te raken en tot nu toe zijn bijna al mijn Nike Roshe Run Womens trailmijlen, waaronder een race van 10 mijl, uitgevoerd in de Salomon Sense Pro.
Salomon stuurde me enkele maanden geleden een paar de Sense Pro (Disclosure: dit waren media-samples die gratis ter beoordeling werden verstrekt), en mijn eerste indruk toen ik ze probeerde, was dat ze te krap waren. Ik kwam heel dichtbij om ze terug te sturen. Maar de schoenen zagen er goed uit en ik wilde er wanhopig in rennen. Ik had ook nog nooit een Salomon-schoen geprobeerd en wilde zien wat het merk te bieden had.
Ik heb geprobeerd een dunnere binnenzool in de Sense Pro's te verwisselen en dat cre?erde genoeg ruimte om ze draagbaar te maken. Na een paar runs braken ze netjes in en kon ik de originele binnenzool Nike Air Presto Hombre terugplaatsen. Ik ben erg blij dat ik ze heb bewaard sinds de Sense Pro snel een van mijn favoriete schoenen is geworden. In feite is dit Nike Roshe Run Damskie misschien de schoen die meer dan enig ander tot nu toe dit jaar op de been is geweest (gecombineerd hardlopen en casual gebruik). Wat meer is, waarschijnlijk zijn 3/4 van mijn 50 of zo mijlen in hen op paden geweest, dus ik heb ze in staat gesteld om ze op de proef te stellen op de oppervlakken waarvoor ze waren ontworpen. De eenvoudigste manier om het Sense te beschrijven Pro is dat het voelt als een race-flat gebouwd voor de trails. Het is een onopvallende schoen die heel nauw zit, maar om de een of andere reden werkt de pasvorm voor mij en voelt niet vernauwend. Ik denk dat de reden is dat Salomon net zo ver van de toebox is afgerold dat hij mijn tenen niet samenknijpt. Als je brede voeten Nike Roshe Run Femme hebt zullen deze waarschijnlijk niet werken voor jou - de beste vergelijkingen die ik zou kunnen maken voor pasvorm zou misschien de Saucony Nike Air Presto Femme A5, Pearl Izumi N0 of de Adidas Adios Boost zijn. Als je het gevoel hebt dat je opgesloten zit in een trailschoen, zijn deze misschien perfect.
Hoewel de Sense Pro niet ultralicht is, is hij zo licht dat hij nog steeds snel aanvoelt. Dat heeft misschien iets te maken met het feit dat de pasvorm doet denken aan een flat, en ik was eigenlijk verbaasd toen ik mijn paar woog bij 9,6 oz. Ik had meer geraden in het bereik van 7-8 oz.
Een opmerking over de maatvoering - Salomon stuurde me een maat 9.5. Dit is misschien de eerste schoen die ik ooit in die maat heb gedragen, want ik ben bijna altijd een maat 10 of 10,5 in andere schoenen. De pasvorm lijkt me echter goed te zitten, dus ik vermoed dat ze www.joomlas.co.uk me een halve maat naar beneden hebben gestuurd, omdat de schoen een beetje groot is. De bovenkant van de Sense Pro is erg vergelijkbaar (hoewel Nike Air Max 90 Womens Black niet identiek) met die van de Salomon S -Lab Sense 3 Ultra (dat ik onlangs heb gekocht sinds ik de Sense Pro zo leuk vind). Het heeft een flexibele teenbumper en veel gelaste overlays voor ondersteuning. Ik vind het leuk dat de overlays zich uitstrekken langs de kruising tussen de zool en de bovenkant die een rand vormen - voor een bericht over het belang van randing in een trailschoen lees je dit. Het bovenwerk heeft een gevoel van kwaliteit - dit is een zeer goed gemaakte schoen. Ik heb geen delaminatie opgemerkt van de overlays of ongebruikelijke bovenkleding Nike Air Max 90 Hombre Negras na 50 mijl in hen.
De Sense Pro is de eerste schoen waar ik in heb gelopen met snelveters. Ik ben ze heel graag gaan vinden, maar Nike Air Max 2017 Dámské ze bieden wel wat uitdagingen omdat de veters een beetje lang zijn. Salomon heeft een klein zakje in de bovenkant van de tong gebouwd waarin je de speling kunt stoppen, maar ik vond dat een beetje uitdagend om toegang te krijgen (in plaats daarvan ben ik lui en heb ik niet de tijd genomen om te rotzooien met de zak ). Ik heb gewoon de speling onder de veters weggestopt en dat lijkt goed te werken. Door de vetersluiting maak je de schoenen gemakkelijk aan en uit en kan ik ze loslaten als ik de schoenen nonchalant draag.

MessagePosté le: Lun 9 Juil - 04:49 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    wech Index du Forum -> WECH -> PRESENTATION Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation